Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

TheArk-konserten på trädgårn 3 April 2011

Av Frida Schneider - 25 maj 2011 23:00

Jag vet lite sent att skriva om det nu men  det har inte blivit av!

 

3 April i år spelade the ark på trädgårn en väldigt bra konsert!

De spelade många gamla låtar från första skivan vilket var bland det bästa på hela konserten!


Här kommer en utav bilderna jag tog  eller snarare Linda! Tack Linda för att du hjälpte mig!

  Känner ni igen den här outfiten? Det var den han hade på grammisgalan 2001 de vann 2 grammisar det året årets artist och årets låt  Ola fyllde 24 år den dagen och han sa att det är den bästa födelsedagspresenten han har fått i hela sitt liv!

Om jag inte minns fel så rev de av med  hey morden days  jag älskar den låten den är skitbra!

Det är så härligt när man får känna nostalgi det var ju över 10 år sen jag började följa the ark

  På den här bilden är Ola ensam på scenen han framför sin låt uriel som han skrev  när han var 16år. En jättefin låt !

De andra i the ark är tydligen trötta på den låten så därför körde han den när  de bytte om!

 

De spelade Joy surrender en utav  mina favoritåtar med the ark  är så glad att de spelade den låten den betyder otroligt mycket för mig! Dessutom sjunger Ola Salo som en gud!  Jag avgudar honom verkligen!

 

 

På konserten spelade de tell me this night is over. Jag minns när jag såg dem på liseberg 21 september 2001 så spelade de den och då var den alldels nyskriven.

 

Ola verkade inte  alls må bra när de skulle spela den låten sa Ola vi hade först tänkt att köra gamla goa låtar som vanligt men efter det som har hänt kan vi inte köra som vanligt så vi har repat in en ny låt i all hast! Jag tror han syftade på world trade  center!

Under låten laurel wreath så hoppade Ola upp på läktaren!

  

Det var en väldigt bra konsert men inte den bästa arkkonserten jag varit på hittils har ingen toppat trädgårn 2005.

Nu orkar jag inte skriva mer hoppas att jag kan glädja er med det här inlägget!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Schneider - Fredag 26 april 12:00

Idag bjuder jag på ett lågintensivt pass    rörlighetför hela kroppen med Sandra Friberg :) Jag tränade det är i onsdagas det är var väldigt skönt! Jag är lite slavrig med att stretcha för tilfälligt så då är det bra med rörlighetsträning!  ...

Av Frida Schneider - Tisdag 23 april 12:15

Som jag har skrivit lite om i min ADHD-blogg så har jag köpt en kortlek på livsenergi!   Det är the secret eller hemligheten som den  heter på svenska visdomskort för   manifestering!   Här är  en passande bild på vibrationer!     ...

Av Frida Schneider - Fredag 19 april 12:00


      Idag bjuder jag på en vägledd meditation med Helena-Magdalena Ivekran Nät!     En fantastisk meditation som jag verkligen rekommenderar där man ska föreställa sig att man får bubblade vatten som ger en bra energi och hög frekvens.    ...

Av Frida Schneider - Tisdag 16 april 12:15


Nu kommer del 3 i orakelkortläggning tänk på din fråga under tiden hon blandar korten!   Det är en allmän läggning så det är inte säkert det stämmer på dig men man känner om  det stämmer!    Om det inte känns bra så behöverv man ju inte ta åt...

Av Frida Schneider - Fredag 12 april 12:00


         Idag kommer orakelläggning del 2 !   Tänk på din fråga medan hon blandar korten! Läggningen är tidslös så du kan gå in på klippet och få den läggningen när som helst      Det är en allmän läggning så det är inte alltid det stämmer för ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

mediafrida

mediafrida

mediafrida

mediafrida


Ovido - Quiz & Flashcards